OLA BLOGUJE

PRZYPADKI WPADKI WYPADKI

wtorek, 11 maja 2010

Gwiazdą trzeba się urodzić :)

Mama i tata często mi mówią, ze jestem "gwiazda"... Że niby polarna?? Świnka Peppa już taką widziała, ale ja szczerze powiem, że podobieństwo jest żadne.

W sumie postanowiłam, że będę sie powoli szykować do gwiazdowania, kazałam mamie zakupić pierwszy niezbędnik, oczywiście jeden z wielu, ale będę jej dawkować powoli, żeby nie dostała zawału :) Postanowiłam, ze swoje gwiazdowanie, wyprobuje na spacerze, wiec do dzieła :)

Okulary sprawdzają sie idealnie, nawet Kuba sobie pozyczyl, zeby ponosic, tylko nie wiem jak do tego sie jego tato ustosunkuje?? yyyyyyyy Wujku przepraszam, ale ja na niego nie mam żadnego wpływu....



Oczywiście, nie zapominajmy o tym, że gwiazda ma też wlasnego tragarza, tutaj był nim dziadek :) Oj nie łatwe miał zadanie ale jakoś dał rade. W sumie, wszyscy skakali jak im zagralam, a to chyba na tym ma polegać?? prawda??




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz