OLA BLOGUJE

PRZYPADKI WPADKI WYPADKI

piątek, 1 stycznia 2010

Kuba

Jeszcze w roku starym odwiedził mnie kuzyn Kuba. Był trochę spięty i nie chciał się bawić. Dziwne, ale jak podobno tak samo zachowuje się u niego. Przypuszczam, że mój nowy wielki słoń go trochę wystraszył. Potem trochę się rozkręcił i nawet udało się przeprowadzić kilka wyścigów na podłodze (pozdrawiamy sąsiadów). Fajnie jak ktoś jest, bo we dwójkę lepiej się je, pije i co najważniejsze lepiej się bawi. Są drobne problemy w komunikacji ale i to da się przeskoczyć. Muszę tylko porozmawiać z ciocią i wujkiem żeby oglądali z Kubą "Taniec z gwiazdami", bo z tańczeniem to u niego krucho. Ma jednak chłopak talent muzyczny ,bo na moim pianinie wygrywał piękne melodie! I wszystko byłoby pięknie gdyby nie mały incydent na koniec. Otóż Kuba chciał spać ze mną w jednym łóżku!!!!! Z chłopakiem w jednym łóżku?! Fuj!!!!! Fakt, jak byłam malutka to mogło się to zdarzyć, ale teraz mam już prawie 3 lata i takie rzeczy są niedopuszczalne!! Powiedziałam spadaj, ale on się nie przejął tylko kołderkę pod szyję zaciągnął, oczy zamknął i lulu!! No przyznam, że byłam w szoku. Na szczęście dał sobie luz z tym spaniem razem ze mną, ale za karę nie dałam mu cześć. Jakaś kara musi być!

PS. Ciociu jeśli czytasz te wpis to proszę porozmawiać z Kubą. Tylko patrzeć jak zacznie sobie jakieś panienki sprowadzać.

Na dowód przedstawiam dokumentację z tego incydentu:





3 komentarze:

  1. bo Kubek to prawdziwy hiphopowiec i nie tańczy jakiś fokstrotów hahahah
    a na temat panienek to ja już sobie z nim porozmawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nulka ale lecial rock, chyba hip hopu z serca nikt mu nie wyrwie :) no coz poglady na styl tanca maja rozne :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola wygląda na wyraźnie zniesmaczoną.

    OdpowiedzUsuń